24 Eylül 2009 Perşembe

Süngerbob Pastası 2 - Galatasaraylı Sünger Bob

Oğlumun kreşten arkadaşı Enes' in doğum günü aslında 19 eylül... Daha öncede doğum günü olmamasına rağmen okulda Örümcek Adam Pastası yapmıştım... Annesi özlem hanım öyle güzel yürekli bir insan ki.... Ailesine , çocuklarına ve eşine verdiği gözden kaçmayan müthiç bir ilgisi var...

Hayat boyu sevdikleriyle mutlu olması canı gönülden dileğimdir... Özlem hanımla daha öncede görüşmüştük .. Enes fanatik galatasarylı olduğu için Pastamızın tasarımıda bu yönde olacaktı ama sonradan karar değişikliği oldu ve sungerbob üzerindne konuşup karar kıldık...
Pasta tasarımına başlamadan Özlem hanımı arayarak bir öneride bulundum.. Sungerboba Galatasaray forması giydirmeyi teklif ettim ... :) Bu şekilde Fanatik galatasaraylı olan Enes' inde bir nebze gönlü olur dedim.. Sağolsun özlem hanım tamamen bana bıraktı.. Bir taşla iki kuş vurmuş gibi bişi oldum.. :
Sabah Arda' yı ve pastayı kreşe bıraktım.. İlk karşılaştığım mutlu gözler Enes' in oldu.. Pasta yı gördüğünde gerçekten yüzündeki o gülümseme beni çook mutlu etti...

Enesi' in yeni yaşını canı gönülden kutluyorum... Herşeyin en güzeli seninle olsun Enes.... İyi ki doğmuşsun..

Süngerbob pastası seçenekleri için tıklayın....

pasta.perisi@hotmail.com
0536 7319132

1 yorum:

Sevil Şahin dedi ki...

gercektende cok guzel olmuş en guzelide enesin bu pastayı çok begenmesi onun heyecanı demi bende kızıma pasta yaptıgımda aynı heyecanı gözlerinde okudum
cocukları sevindirmek gibisi yok :)
ellerine saglık canım
sevgiler

LinkWithin