29 Eylül 2009 Salı

Peri Pastası (Ecrin' in Pastası )


Sevgili ilknur hanımın eşi Oktay beyle aylar öncesinden 26 eylül için netleşmiştik. İlknur hanıma model seçeneklerini sunduğumda en son yaptığım Yağmurnaz' ın pastasında netleştik... Bazı eklemeler yaptık bu kez. Kanatlar, elinde sihirli bir deynek ve vazgeçemediği biberonu :) Melekler gibi oldu ecrin.
Dogun günü kutlamasına saatler kala bizzat teslim ettim pastayı... Kapıyı açan ilknur hanım öyle telaşlı görünüyorduki :) hemen ecrin bize doğru gelmeye başladı. Kucakladım öptüm mis gibiydi maşallah... Kucağımda çok kalmadan eşimin kucağına atıldı.. Eşimden ayrılamsı biraz güç oldu :)
Melek ecrin' in doğum gününü en içten dileklerimle kutluyorum.. Sağlıklı seneler diliyorum sevdikleriyle...

Kutlamadan sonra hemen İlknur hanımla görüştüm... Nasılsınız, nasıldı diye sordum.. Çok çok iyiyiz, çook güzeldi :) işte bu benim en büyük hediyem :) Ağzınızın tadı hiç bozulmasın.
Sevgiyle kalın.
Serap
pasta.perisi@hotmail.com
0536 7319132

Hiç yorum yok:

LinkWithin