24 Eylül 2009 Perşembe

Bizden haberler :)


Bu ay hemen hemen her hafta pasta yaptım... Oğlumun dogum günü için çok güzel planlarım vardı o hafta aksilik yoğun pasta siparişimden dolayı evdeki kutlamayı erteledik. Aslında bu hafta düşünüyordum fakat net bir tarih henüz belirleyemedim... Bugun ve yarın teslim etmem gereken siparişlerim var ve ben şuanda eşimin iş yerindeyim yedek eleman olarak :) görevdeyim... Aklım evde, çalışacağım figürlerde :) Hangi arada yapıcam demiyorum ki geçen hafta üstesinden geldiğim için şuanda çok rahatım :) bakalım umarım sorunsuz yetişir siparişlerim... Onun dışında oğluşum bugün kreşe başladı.. Çok özlemişti zaten yaz tatilide girince araya... Büyüdü öyle büyüdüki takip edemez oldum ... Çocukluktan resmen çıktı deli kanlı oldu benim gözümde. Konuşmalar, tartışmalar, hakkını araması vs.. herşey tam rayına oturdu ... Allah' ım meleğime sağlık versin hayırlı bir evlat olsun gerisi zaten boşş...
Yep yeni tasarımlar çook yakında.. Sevgi ve tatla kalın...

Bu zaman zarfında pastaperisi.net alan adını aldım şimdilik yapım aşamasında en kısa zamanda faal olacak inşallah... Sipariş blogum ise http://bypastaci.blogspot.com/ tamamen içerik olarak aynı burdaki blogumla...

Hiç yorum yok:

LinkWithin