9 Eylül 2009 Çarşamba

Söz Pastası



Deniz hanım Pastasını henüz almadan Maggie hanıma benim butik pasta tasarladığımı söylemiş hemen o gün telefon geldi Maggie hanımdan. Eglence mekanında Şirket müdürünün doğum günü için Yıldızlı pastamdan istedi seve seve yapacagımı söyledim ama bu arada siparişler üst üste geldi Figürler hazır pastaların üzerine yerleşmek üzere iken :)

Aynı zamanda Pazar günü içinde Kardeşi içis söz pastası istediğini söyledi... Seve seve kabul ettim... Yaklaşık kısa bir süre sonra telefon geldi yıldızlı pasta iptal oldu arkadaşlar halletmişler dedi... Pazar günü için netleştik...
Kristin' in söz kıyafeti Mor oldugu için tasarımda mor çalıştım.. Özellikle pastaya hava katması için pembe rengi önerdim... Modelde netleştik ve ortaya Pasta sahibine yakıır bir pasta çıktı...

Pastası olurda Konsepte uygun o günün anısına özel kurabiyeler olmazmı :) Maggie hanım herşeyi en ince detaylarına göre hayal etmiş kardeşi Kristin için güzel bir sürpriz hazırlamıştı...
Bana düşen görevi yerine getirdim büyük bir zevkle... Begenileride aldım.. En çıkta buna sevindim...
Mutluluğun ilk adımını atan Kristin & Theo çiftine mutluluklar diliyorum.. Nişanda görüşmek üzere.. Sevgiler....
Daha fazlası için , hayal edin....
Gerisini bize bırakın.. Pasta perisi
Siparişlariniz için
pasta.perisi@hotmail.com
0536 7319132

''Özel Günlerinizde Yanınızda Olalım''

Hiç yorum yok:

LinkWithin