11 Eylül 2009 Cuma

Ben 10 Pastası


Benim oğluşum büyümüş, hemde çookkk ... Hala dün gibi.. Ufacıktı bedenin, minicikti ellerin, tenin yumuşacık mis gibi kokun , muhtaç bakışların... Zaman geçiyor koca adamım .. Büyüdün sen artık kocaman deli kanlı oldun... Sevgini dile getirdin, yeri geldi haykırdın , itiraz bile ettin... Sesimizi bastırdınnn..... Sana her bakışımda gözlerimde ki yaş oldun.... Büyüyorsun, hemde öyle hızlı büyüyorsun kii :(

Her geçen gün daha çok şaşırtıyorsun bizleri... Keşife çıkıyoruz birlikte.. Bana göre küçük ama sana göre kocaman dünyanda senin bakış açınla ilerliyoruz yolculuğunaaa.....
Sen bizim yaşama sebebimizsinn, sen herşeysin, varlığınla hayatımıza anlam katansın...
Seni yaradan Allah' ım bize emanet etmiş seni... Son nefesimize kadar yanındayız... SEni çok seviyoruz koca adamım....
İyi ki varsın,
iyi ki annelik, babalık duygusunu bizlere yaşattın...
Hayırlı bir evlat ol meleğim...
Canımıza can katan. koca adamımm. doğum günün kutlu olsun.... seni çok seviyoruz....
Bu sıralar saatimiz, çorabımız, kıyafetlerimiz hep BEN 10 :) Aslınd aseçeneğimiz çok bizim... Arda ilk pastası olarak Ben 10 u seçti... İlk diyorum çünkü okulda kutladık 08.09.2009...
Evde kutlama yapamadık Ramazan dolayısıyla... Bayramda sonra ikinci ve hatta üçüncü pastamızıda yayınlarsak şaşırmayınız :)

Daha fazlası için , hayal edin....
Biz Tasarlayalım...Pasta perisi
Siparişlariniz için
pasta.perisi@hotmail.com
0536 7319132

''Özel Günlerinizde Yanınızda Olalım''

Hiç yorum yok:

LinkWithin