24 Eylül 2009 Perşembe

Notebook pastası (Pc başından kalkmayanlar için :))


Canım kerdeşim, ablasının yakışıklısı : ) Boş vakitlerinde Notebook başından kalkmayan, şuanki geçnlik ; bozuk türkçeyle yazışan.... (şahsen ben okumakta zorlanıyorum ama onlar bayılıyor :))


Geçen sene ki doğum gününde Fenerbahçeli pasta yapmıştım... Bu sene özellikle aklımdan geçen bu model ağız ucuyla mırıldandı kulağıma :)

Bana düşende hayalleri gerçekleştirmek oldu.. Sihirli değneğime ufak bir dokunuş yapmam yetti :))) Canım kardeşim yeni yaşını en içten dileklerimle kutluyorum.. Doğum günün kutlu olsun. Daha nice sağlıklı senelere... EMR PHLİVN ;) BUDA BOZUK TÜRKÇE KONUŞMAKTAN GELİYOR :)))

Daha fazlası için , hayal edin....
Biz Tasarlayalım...Pasta perisi
Siparişlariniz için
pasta.perisi@hotmail.com
0536 7319132

''Özel Günlerinizde Yanınızda Olalım'


Hiç yorum yok:

LinkWithin