21 Mayıs 2009 Perşembe

FENERBAHÇE PASTASI & POLİS PASTASI


Vakit buldukça pastaları eklemeye çalışıyorum. Gerçi tarif ve diğer yemek tarifleri hala sırada beklemekte... Polis pastasını geçen hafta hazırladım. Çok sevdigim arkadaşımın eniştesi biraz rahatsız umarım çabucak toparlanacak Dualarımız Mahmut amca için. Kendisi polis ve kendisine yakışabilecek bir pasta tasarladım bir kaç saat içinde. zorlandık ama Mahmut eniştenin yüzündeki gülümseme olabildik ve buda beni çok mutlu etti... Sağlıklı bir hayat diliyorum Mahmut amcaya sevdikleriyle birlikte...

Fenerbahçe pastası... Bir fb taraftarı olarak zevk alarak yaptım bu pastayı... Sevgili Ozan için sipariş edilen pasta örümcek adamlıydı fakat Koca adam Ozan ben çocukmuyum demiş ve siparişi pastaya başlamadan değiştirdiler... Nice yaşlar diliyorum Ozana sevdikleriyle birlikte...

Hiç yorum yok:

LinkWithin