31 Mayıs 2009 Pazar

Siyah - Kırmızı Aşk Pastası

Bu hafta sadece bir kişi için tasarladım :) Canım kardeşim Sevgi için... Bunlar sevgi için sipariş edilen pastalar Ayıcıklı Aşk Pastası , Pembe Kırmızı Aşk Pastası bunlardı... Kutlamayı perşembe günü yapacağımız için çarşambadan pastam Aşk Pastası hazırdı ... Kutlama hafta sonuna ertelenince biz b pastayı kestik ve pasta hayranlarına ikram ettik... Afiyetle rolsun...
Bu arada cupcakelerde hazırlamıştım onları yemek kimseciklere kısmet olmadı :) En kıza zamanda ekleyeceğim onlarıda....
Cuma günü Siyah - Beyaz Aşk pastasını tasarladım.. Siyah kırmızı olarak çalışmak istedik ve çok ta başarılı olduğuna inaıyorum... Beğenileri aldım ve mutluyum.. Pastamıza uygun cupcakeler pastamız aeşlik etti.... Onlarıda hemen ekleyeceğimm...

Şaşkındın, mutluydu... Yüzündeki ifadeyi anlatmak imkansız sanırım....
Canım kardeşim iyi ki doğdun....

Hiç yorum yok:

LinkWithin