29 Mayıs 2009 Cuma

Aşk Pastası - Sevgi - nin Pastası


Lafa nereden başlayacagımı hala bilemiyorum... Bu pastayı kardeşim Sevgi için yaptım... Perşembe günü yani dün doğum günüydü ve dışarıda kutlayacaktık...Pasta hazırlandı bir kaç gn öncesinden gel gelelim kutlamayı hafta sonuna erteleyince organizatörümüz Eda :) pastada bize kaldı. Okadar çok bekletipte gelen misafirlere ikram emedemezdim bozulma ihtimalini göz önüne alarak ... Kesmeye kıyamadım ben bu pastayı... Kardeşime özel yapılmıştı ama ben kıydım ve kestim. içim gitti :( Birde pek sevmem pasta yemeyi ben daha çok yapım aşaması beni mutlu eden tarafı... Kısmet bize ve sevdiklerimizeymiş. Bir kaç dilim dışında pastanın geri kalan yarısı pastamın tadına bakmak kısmet olmayan arkadaşlara ikram edildi... Afiyetle yesinler.. Bende kolları sıvıyorum ve yeni bir pasta yapımına başlıyorum. Hımm bu arada birde cupcake lerim vardı onlarda ziyan oldu tabiki :((

2 yorum:

duygudincsoy dedi ki...

Çokkk güzelmişşş :)

PASTA PERİSİ SERAP - PASTA TASARIM dedi ki...

sağol canım.. begenmene sevindim...

LinkWithin