29 Mayıs 2009 Cuma

Ayıcıklı Aşk Pastası


Ben bu hafta pasta yemeğe degilde pasta yapımına doydum.. Evet evet kabul ediyorum... Perşembe gecesi yani çarşambadab perşembeye geçiş diyelim. Saat gece 2 gibi facbook sayfam açık... Rıza bey ( kardeşimin öğrencisinin velisi) beden eğitimi öğretmeni... Sevgi öğretmen için sürpriz pasta yaptırma istiyorum dedi. Tabiki afalladım .. Nasıl nezaman, hangi saatte başlayacağımı düşündüm ve ilk hetapta imkansız olduğunu belirttim... Am a baktım olmuyor. İşin ucunda biricik kardeşim sevgi var... Tamam dedim ama hangi saate, nasıl, nezaman başlayacağımda istenilen saate teslim edeğimi kara kara düşünerek tamam dedim... Saat 3 e doğru konuşma mız bitti... Hemen canım kardeşimi mutlu etmek için tasarım bakındım, düşündüm derken böyle bir pasta çıkıverdi ortaya... Sabah saat 11 e yaklaşık yarım saatlik bir yolculuğun ardından pastayı teslime decektim... Sabahı zor ettim. Uğraştım, direndim ve başardım.. Hemde sabahın 6 sında başlayım saat 9 gibi pastalarım hazırdı. Evet 2 adet pasta hazırladım...

Düşünceli velimiz Rıza beye kocaman teşekkürler.
Canım kardeşime kocaman öpücükler. Herşey gönlünce olsun minik meleğimm....

Hiç yorum yok:

LinkWithin