29 Mayıs 2009 Cuma

Ayıcıklı Aşk Pastası



Canım kardeşimin 28 mayıs doğum günüydü...
Öğrencilerinden Egemen' in babası bir jest yaparak çarşamba gecesi saat 2 de bana iki pasta siperişi verdi... Siparişi kabul etmem neredeyse 2 saati buldu :)nezaman, nasıl, hangi arada yetişecek bu pastalar diye kara kara düşünürken sonumu bilmeden girdim bir yola ve kabul ettim.. O gece 3,5 kadar fiğürleri çalıştım. Sabah 6 gibi kalktım o sessizlikte başladım pandispanya karışımını ahzırlamayaa :) umarım kimsecikler duyupta rahatsız olmamıştır. Pastam 9-10 gibi hazırdı . Kardeşimin okuluna teslim ettim ve eve döndüm...
Sabırsızlıkla sevgi' nin okula gitmesini ve telefonum çalmasını bekledim derken telefon çaldı ve o anki ses tonu uykusuzluğumu unutturdu..
İyi ki Varsın meleğim...
Doğum günün kutlu olsun..
Kalbin ismin gibi hep sevgiyle dolsun...
Seni çok seviyorum, seviyoruz....

1 yorum:

Hatice dedi ki...

merhaba Serap,
Kardeşine sevdikleriyle birlikte, huzurlu, sağlıklı, mutlu yıllar dilerim, pastası çok hoş olmuş, ellerine sağlık...
sevgiler...

LinkWithin