5 Ocak 2010 Salı

Mutlu yıllar...


Acısıyla tatlısıyl geçti kocaman bir yıl.... Beklentiyle, mutlulukla şaşkınlıkla bayalayan kısa bir serüvendi benimkisi :)) Hevesti belki içimdeki, belkid ehobiydi... Çok kısa sürede http://tatliianlar.blogspot.com/ ve ardından http://bypastaci.blogspot.com/ girdi hayatıma... Bir serüvene atılmıştım bir defasında. Her hikayede kendimi buldum... Belki çok hızlı oldu herşey, belkid eçook yoruldum ama ben hep mutluydum... 2009 yılı bana gerçenkten sürprizlerde dolu anlar yaşattı...

Yoğunluktan uygulanmayı bekleyen yenilikler şimdiden beni çook heecanlandırıyor... 2010 yılı dahada büyük sürprizlerler karşılayacak beni inşallah... :))

Yeni yılda teslim edilmek üzere hazırlanan pastalar hangi arada hazırlandı, teslim edildi :) hala şaşkınım.... mutluyum , huzurluyum...

Öncelikle beni takip eden tüm ziyaretcilerime sonsuz teşekkür ediyorum.. Yanımda olduğunuz süre içerisinde eminim ki Peri ' nin sihirli değneği sayesinde yep yeni tasarımlarla, yeni projelerle karşınızda olacağım....

2010 yılı sizlere, tüm sevdiklerinize mutlu, sağlıklı, huzurlu bir yıl diliyorum. ' KEŞKE ' dediğiniz herşeyin gerçekleşmesi dilağiyle.... Mutlu SENELER

Sevgi Ve Saygılarımla
Pasta Perisi Serap
Daha fazlası için , hayal edin....
Biz Tasarlayalım...Pasta perisi
Siparişlariniz için
pasta.perisi@hotmail.com
0536 7319132

''Özel Günlerinizde Yanınızda Olalım'

Hiç yorum yok:

LinkWithin