17 Ocak 2010 Pazar

Film Şeritli Aşk Pastası 3


Aşkların en güzeline, en özeline Samş' ye yakışır bir tasarım olduğuna inanıyorum...

Özellikle yaşadıkları gizemli aşkın karakterlerinden :) Göksen bu konuda çok hassas ve seçici...
Tasarıma karar verirken aşamaları tek tek ince dokudu Göksen' ciğim :)) Sami kalpleri öyle çok severkiii :)) Onun için yoğunluk kalplerden yana oldu :)Her kalpin bir hikayesi var aslında onlara göre... Her resiminde bir hikaseyi vardı tabikii :)

Tabi ki sığdıramadık aşkın hikayesini film şeridine.. Daha öyle güzel, öyle anlamlı resimleri varkii... Hayranlıkla izledim ve seçmekte zorlandım diyebilirim...
Sami' nin doum günü pastasıydı bu... Esasında tema tamamen aşka hikayeden oluşacaktı ama o konuya girmek dahi istemiyorum hahah :)
Yazmakla bitmeyecek aşk hikayesini pastamla bitiriyorum... Diyorim ki... Aşkınız öyle büyük olsun ki bakanlar bir daha baksın... Akılları kalsın ama maşallah desin.... Kalpleriniz hiç ayrılmasın sevgiyle, aşkla dolsun taşsın...

İyi ki doğdun sami... Gözlerinizdeki bu sevinç, mutlulk hiç solmasın....

Sevgiler
Serap...

Hiç yorum yok:

LinkWithin