9 Ocak 2010 Cumartesi

Aşk Kurabiyeleri, Sevgililer günü kurabiyeleri, Söz Nişan kurabiyeleri, oğum günü kurabiyeleri... Kısacası kurabiyeler.... :))))

Bu arada yazamadan duramayacağım.... :))) Ben kendimi çook zayıf bilirdim ... Eylül hanım ve kardeşiöyle sıcak kanlı , öyle inceciklerki :))) Kendimi bir ana çok geniş hissettim.....
Sevgili Eylül hanımın Masal Pastanesi için vitrinlik hazırladım bu kurabiyeleri...
Daha öncede Yeni yıl kurabiyeleri ve Galatasaraylı Kurabiyeler hazırlamıştım....
Masal Pastanesi nde seçenekler oldukça fazla... Brownie, karamelli cheesecake, sakız likörlü ve hindistan cevizi sütlü ‘dicoco’ Masal’ın spesiyallerinden. Ayrıca kurabiyeden poğaçaya, börekten kişe kadar bir çok klasik de mevcut.
İnsanı büyüleyen bir havası var mekanın... Kurabiyelerimi teslim ettim, extra seçenekler sundum ve Browniemide afiyetle yiyerek masallar diyarındna ayrıldım :)))
Şimdi seçeneklerine bir çok fazla seçenek daha eklendi....

Nikah kurabiyeleri, sevgililer günü kurabiyeleri
Aşk kurabiyeleri, söz - nişan kurabiyeleri
gelin - damat kurabiyeleri


hoşgeldin bebek kurabiyeleri
de eklenmiş oldu.....
Tatlı bir günün ardındna mekanı o hoş büyüsüyle geride bıraktık....
Arabamıza bindik bir kaç metre gittikten sonra bir teyze elini uzattı... Önce anlayamadık. Geriye döndük. Tahminimce yukarıya çıkmak için araç arıyordu. Usulya yanaştık buyur teyzeciim dedik... İstikamet nereye dedi :) gel gel dedik bırakalım seni yolumuz aynı dedik... Başladık sohbet etmeye... Sorular ardından cevapları getirirken övgülerde arkasına takılmıştı bir kere... Hazırlıklıydı işimi sordu o sırada eyanımda yaptığım çalışmalarımdna oluşan dosyamı uzattım :) Hemen bir kartımı istedi hemen verdik ... Çevrem çok geniştir dedi... Sapağa yaklaşmıştık müsait bir yerde teyzeyi bırakmak için yavaşmıştık ki... Ben medyumum seni mutlaka arayacağım tavsiyelerdede bulanacağım çevreme dedi :) İçimden ay teyzecim baştan söyleseydinde yol boyunca farklı açılardan sohbet ederdik geçti :))) Nede olsa medyum :)))
Sevgiler ... Bir diğer postta Göksen ve Sami' nin aşklarının film şeritiyle görenleri bile kıskandıran aşklarını yansıtan pastamla yeni bir hikayeyle görüşmek üzere...

Hiç yorum yok:

LinkWithin