4 Ocak 2010 Pazartesi

Kalpli Aşk pastası


Canım arkadaşım Sündüs' ümün eşinin doğum günü için hazırladım bu pastayı... Bu hafta aşırıyoğunluğumdan üzerine yazacağımız notu tam olarak netleştirmediğimizden dolayı ben içim den geldiğince yazdım yazıyo.. Çünkü biliyorumki süsüm mustafa' sını çook seviyor....

Esasında notu netleştirmek için aramak istediğimde saat gecenin 4 düydü... :) Asılında yazılması ön görülen not '''Seni seviyorum ikinci baharım '' yazar mısın:):)'' dı :)
Canım arkadaşım mustafa enişteye sağlıklı seneler diliyorum. Sevdikleriyle birlikte.... Sevginiz her geçen gün dahada büyüsün....

2 yorum:

donjuanyasin dedi ki...

Merhaba,blogunuzu facebookdan gördüm.Bir kaç şey söylemeden edemiyeceğim.
Şablonu resimlere boğmuşsunuz.Malum yavaş internet çok zor geziliyor ve geç açılıyor.
Oysa bir resim galerisi yapsanız pek hoş olurdu.
Pastaperisi.net adresini neden kullanmadığınızı da merak ettim açıkcası :=)
ayrıca bu adresde içeriğinizle alakalı güzel blogger tasarımları var belki ilginizi çeker.

http://btemplates.com/?s=cup&x=0&y=0

Son olarak twitter ve friendfeed'de sosyalleşmeniz dileği ile sevgiler pastacı hanımefendi :)

donjuanyasin dedi ki...

Tekrar Merhaba,
Ben teşekkür ederim severek takip ettiğim için bu yorumu yaptım umarım yanlış anlamadınız..
"dağınıklığı seviyorum çünkü aradığımı hemen buluyorum" :) haklısınız halkımızın bu felsefesi mevcut aramaya üşeniyoruz genelde :) ben onu düşünmemişim,karışık görünce dayanamadım.
İyi çalışmalar saygılar =)

LinkWithin