14 Ekim 2009 Çarşamba

Şimşek mc queen Pastası 4

Canım oğluşum güzel yavrum... annesinin birtanesi, ilk göz ağrısı :)))
08.09.2009 daydı aslında doğum günümüz... Yoğunluktan dolayı kutlamamızı okulda yapmıştık...
Sürekli sorar olmuştu bu sıra... Bana nezaman pasta yapacaksın annecim, ışıkları söndürecekmiyiz, herkes iyi ki doğdun diyecekmi vss :)))) Böyle geldi sorulşar cevaplarını bulmadan Pastamıza karar verdik...

Şimşek mc queen va tayfası :)) Bıkmadı bıkmayacakta sanırım... Ne kadar öneride bulunduysa ikna edemedim... Ama işimede geldi doğrusu kolaylıkla yaptım.... Bütüm sevdiklerimiz yanımızdaydı ogun hiç kimse bizi yalnız bırakmadı. Çocuklar güldü oynadı, eğlendi.... Güzel bir gündüü... Gelen konuklarımıza hatıra hediyemizde var dı ama ekleyemedim şuanda evdeki pc de kayıtlı....

Vanım oğluşum İyi ki doğdun , iyi ki varsın... Yeni yaşında çook mutlu ol, sağlıklı ol....
Senii çok seviyoruzz.. Meleğim ...

Hiç yorum yok:

LinkWithin