15 Ekim 2009 Perşembe

Peri Pastası 3 (Zeynep' in Pastası )



Seçil hanın Biricik kızı Zeynep ' in ilk yaş günü için herşeyin sorunsuz, özenli ve çok özel olmasından yanaydı :) Bu sebeptendir ki model konusuna karar verirken gerçekten çok zevk aldım... Notumu alırken resmen pastanın şeklini çizdim...

Burası böyle olacak, renk seçimi, isim nereye yazılacak vs.. Çok özenle yapılamsı gereken bir aslında her zaman dikkat ettiğim tek notdatır. Kusursuz ve eksiksiz olması... Tamamen hayal üzerine kurudu diyebiliriz bu pasta için.... İçeriği tamamen Seçil hanımın isteği üzerine hazırlandı bol .ikolata, bol fıstık, çikolatalı krema ve keki ıslakk :)) .

Teslimattan hemen sonra telefon geldi... Gerçekten ne diyeceğimi şaşırdım aslında ilk anlamakta zorlandım.. Dolobı açtık ve ablamla pastaya bakıyoruz ?... :))) dedfi Seçil hanım.... Gerçekten çook mutlu oldum beğenmelerine... Görsellik tamamdıda lezzet nasıldı ?... sınıfı geçtim.... :)))
Sağlıklı seneler diliyorum Zeynep' e sevdi,kleriyle... Gülen yüzü hiç solmasın , ağzının tadı hiiç bozulmasın. Minik prenses Zeynep....

Hiç yorum yok:

LinkWithin