15 Ekim 2009 Perşembe

Dinazor Pastası - Hayvan cupcakeleri


Sevgili Batuhan Arda' nın kreşten arkadaşı... Sevgili pınar hanım beni aradı ve okulda kutlanacak doğum günleri için pasta istedi...

Öncelikle sordugum ilk soru. Ne ve nelerden hoşlanır. Zaten detaya girmeme gerek kalmadan Pelin hanım Hayvanları ve dinazorları çok seviyor dedi....

Bende tasarımı hiç bozmadan Hayvanları cupcake olarak tasarladım Dinazorları pasta üzerine yerleştirdim :)

Figür çalışmayı, pastanın süsleme aşamasına geldiğimde çok heyecanlanıyorum.. Çok severek yaptığımdanmıdır bilinmez ama her bir tasarımın sonuna geldiğimde çook mutlu oluyorum....
Sevgili Batuhana ömür boyu mutluluklar diliyorum sevdikleriyle .. Nice sağlıklı yaşlar... İyi ki doğmuşsun Batuıhan....

pasta.perisi@hotmail.com
0536 7319132

Hiç yorum yok:

LinkWithin