8 Ağustos 2009 Cumartesi

Tatil bitti... Pastalara devam :)

Süt oğluşum ARDA' nın bugun doğum günü... İlk heyecan, ilk bekleyiş... Hrşeyiyle tanık oldum... Arkadaşımın heyecanına ortak oldum karnım burnumda oldugu halde yalnız bırakamdım taki ilk buluşmalarına tanık olacak kadar hala aklımda... Tontişliği ve şirinliğiyle aileye ilk masum bakışıyla katıldı...


Her sene yapmak istedim pastasını ama kısmet olmadı... Çok gezenti bir arkadaım oldugu için istanbulda pek durmadığı için yoğun istek üzerine bu sene paşamın isteği üzerine ilk defa yapmış olduğum şimşek mc queen i akşam huzurlarına sunacağım..
Sadece merek ettiğim ve heyecanla beklediğim Ardoşumun yüzündeki o minicik yada kocamammm gülümseme, heyecan, şaşkınlık... Bana yetecek olan tek şey ufacık bir gülümseme ve paşamın mutluluğu..
Diliyorumki yeni yaşı arda' na tüm güzelliklerini sunacak. Ailesiyle sevdi ve sağlıklı senelere....




Oğluşumun öğretmeni canım arkadaşım artık o benim :) Çok deger verdiği öğretmen arkadaşı için haftalar öncesinden pastanın figürleri üzerinde hayal gücümüzü baya zorladık... İlk hetapta daha bir başkaydı ama hayal gücümüz bizi bu kısma kadar sürükledi...


Şu kısım şöyle olsun, orasıda böyle derken. Özellikle figürleri karakterlere benzetmek bizi zorlamadı.. Sıcak günlerin inadına yıkılmayan :) figürler doğum günü sahibine yapılan sürprizle birlikte yüzdeki gülümseme olmayı başardı.... Geçte olsa doğum gününü kutlar birlikte sağlıkl ı seneler dilerim :)))...

oğluşşş büyümüşte anneciğim bir pastada bizim için yap dermiş :) doğru söylüyor aslında bizim evde sipariş dışınında uzun bir süredir pasta yapılmıyor... Hayvanları okadar çok seviyor ki seçimid bu yönde oldu :) Afiyetle yedik ama figürlere kıyamadı paşam :)

1 yorum:

Pembe Tatlar dedi ki...

Canım hoş geldim maşallah gelişin muhteşem olmuş:))
Harika pastalar yapmışın ellerine sağlık..
Süt oğlunun doğum günü kutlu olsun canım mutlu hafta sonları

LinkWithin