22 Ağustos 2009 Cumartesi

Evlilik Yıl Dönümü Cupcakeleri


SEN BENIM EN KIYMETLiMSiN...en guzel vazgecilmezimsin...SEN BENIM EN KIYMETLiMSiN..sevmekle bitmeyenimsin ....SEN BENIM EN KIYMETLiMSiN.. sen benim hakikatlimsin en derin en icimdesin.... SEN BENIM EN KIYMETLiMSiN....sen benim en guzel derdimsin..SEN
......... BENIM EN KIYMETLiMSiN... sen benim herseyimsinnnnnn


Bu sözlerle başladım yazıma... 21 .08 bizim evlilik yıl dönümümüz... Pasta yapan biri olarak bu kez paste dagilde daha anlamlı ve pastanın yerini alabilecek bu krema dolgulu cupcakeleri hazırladım... Çokta anlamlı oldu diye düşünüyorum....

Daha niceee, sağlıklı mutlu senelere canım.... Seni çok seviyorum....



3 yorum:

hanife dedi ki...

evlilik yıldönümüz kutlu olsun ,insanın eşi becerikli olunca kutlamaları böyle lezzetli olur ,cupcakeler çok güzel eline sağlık

Simla Ağcayazı dedi ki...

Mutlu daha güzel yıllar dilerim,ellerine saglık

Pasta Perisi dedi ki...

çok teşekkür ederim canlarımm

LinkWithin