11 Temmuz 2009 Cumartesi

Spıderman-örümcek adam pastası 1




Oğlumun kreşden arkadaşı Enes' in Doğum günü için hazırladım bu pastayı... Zaten sanıırm başka seçenekte olmayacaktı pasta konusunda. Enes Örümcek adam kıyafetleriyle örümcek adama hayranlığını dile getirdiği sürece sanırım pastalarının görselliği hep bu yönde olacak diye düşünüyorum ve kardeşi içinde aynı şeyi düşünüyorum ... Çok tatlılar maşallah abi kardeş örümcek adam kıyafetleriyle bir bütün olmuşlar.. Enes' in yeni yaşını kutluyorum ve ailesiyle mutlu seneler diliyorum.....

Bunlarda bizden Enes'e ufacık ama bi okadarda lezzetli ikramlıklarımız...


4 yorum:

pembe tatlar dedi ki...

Çok tatlı olmuş canım ellerine sağlık mutlu hafta sonları:)

Pasta malzemeleri dedi ki...

çook teşekkür ederim canım....

sevil(birdemliksohbet) dedi ki...

MERHABA CANIM İZNİN OLURSA BİR DUYURUM OLACAK SENDE BUNU SİTENDE İSTER YORUM OLARAK SİTERSEN YAZI OLARAK YAYINLARSAN SEVİNİRİM
SEVGİLİ ARKADAŞALAR
Artık geleneksel olan İSTANBUL BULUŞMALARIMIZ’a bir yenisini daha ekliyor ve bu seferde bir piknik düzenliyoruz. Gelmek isteyen tüm arkadaşları ve seni aramızda görmekten mutluluk duyarım Tüm dostlar davetlidirler .Sadece bana mail yolu ile 11 agustos tarihine kadar bilgi aktarımında bulunmaları yereli olacaktır
Mail :birdemliksohbet@hotmail.com
Buluşma yerimiz BEŞİKTAŞ YILDIZ PARKI olacaktır.16 agustosta 10:00- 16:00 arasında bu mekanda sizleri agırlamak istiyoruz gelmek isteyen arkadaşlar lütfen tarafıma isim soyisim ve telefon olarak mail adresime mail atmalarını rica ediyorum
Sevgiler
http://birdemliksohbet.com

tûba dedi ki...

Çalışmalarınız karşısında şaştım kaldım süperisinizz!maşallah:) Ellerinize sağlık gerçekten muazzam güzel.hayırlı kandiller:))

LinkWithin