20 Şubat 2009 Cuma

Balık köfte....


Balıkkk... Evimize en sık giren besin... Eşim sağolsun. Balık tutkunudur. Sık sık balık tutmaya gider, yazında bol bol dalışları olur. Bizde bu sayede bol bol taze balık ziyafeti çekiyoruz. Biz yiyoruz yemesinde oğluşum pek sevmiyor balığı... Bu sebepten bend ebalığı kızartıp köfte olarak sunuyorum minigime...

Malzemeler...

3 adet balık ( ben çinekop kullandım)
ekmek içi
sogan
1yumurta
maydonoz
tuz
baharat
galete unu

Yapılışı...

Balıkları kızartıyorum. didikliyorum ve tüm mazlmeyei köfte yapr gibi hazırlıyorum (yumurtayı çırpıp yarısını ekliyorum)ve yoguruyorum.. Yogurma işlemi bitince köftelere şekil verip önce yumurtaya buluyorum daha sonra galete ununa bulayıp kızartıyorum.

Afiyet olsun Efendim....

1 yorum:

Esra'nın Mutfağı dedi ki...

işte bu kesinlikle benim damak tadım:)

LinkWithin