25 Ağustos 2008 Pazartesi

Sevgimden, sevgime...


Aslında bu pasta hiç olmayacaktı... :) Aklımda haftalar öncesinden dalgıç kıyafeti giymiş olan bir adam :) etrafında ondan kaçan balıklar... Ama nedens eelim bir türlü o pastayı yapmaya yelkenmedi.. Sanırım aşkımı en gusel ifade edebilecek tonlarıylada konuşan bu pastayı yapmaya karar verdim ... Eşimin dogum günü pastası... Kendisi 29.02. dogumlu... Tamda dogacak gunu bulmuş :) Derken tarih yaklaşmaya başlarken bunu ilk defa yaptım ve deger verdiğimiz sıklıkla görüştüğümüz arkadaşlarımızı davet ettim. Tbi eşimin aklına bile gelmiyor d.günü cocugu ama hiç yapmadığım için düşünmemeiştir, yani düşünmemeiş... Misafirler geldi... İlk olarak guzel bir balık ziyafeti çektik.. Balıkçı nın evinde ki ikramda bu kadar olur .. Balık :) Sağolsun emek vermiş avlamış balıkları yemesek olmaz ama dimi... Hemen ardından '' İyi ki Doğdun Volkan '' dedik vee o yüzündeki şaşkınlık , mutluluk beni dahada mutlu etti... Kısacası gusel bir gündü.. Ne kadarda 29 şubatta dogmuş olsada ben her sene şubatın ya 1inde kutlamayı kaçırmıyorum.. Dilerimki seneye gerçi şubata birşey kalamdı ya. ben geriden geliyorum :) Bahsetmiş oldugum balıklı pastayı huzrularınıza itinayla sunacagım...
Bu arada bir kaç cümleyle yazımı tamamlıyorum...bitiriyorum...
Canım eşime;
Dilerim tüm gusellikler ve en tatlı anlar seninle olur... İyi ki varsın iyi ki bizimlesin..
Bol balıklı gunlere...

Hiç yorum yok:

LinkWithin