25 Ağustos 2008 Pazartesi

Dogum günü hazırlıkları


Canım oğluşumun d.gününe az bir zaman kaldı... Esasında dogum günümüz 8,09,2005 oruca geldiği için erkene almak istedim.. D.günlerine çok öenm veriyorum. Çünkü o benim meleğim, koca adamım... Herşeyiiyle tam olmasını istiyorum... Öncelikle her sene olduğu gibi gelen sevdiklerimize sunacağımız ''Geçmişten Bügüne'' isimli video klibimiz. Bu yaşa geldiğini an ve an izlemek ogünu daha bir kıymetlendiriyor... Daha sonra gelenlere vereceğimiz hatıra hediyemiz. Ben bu d.gününde resimli kurabiye düşünüyorum bakalım yapabilecekmiyim... Patamıza zaten belli :) Şimşek mc quenn... 2. yaş günümüzde olacak ozaman asıl tarihte yapacağız o pastamızda hazır aklımızda . Ozamanda arkadaşlarımızı davet edeceğiz... Pastalar, ikramlar vs... Herşeyin çok özel olmasını istiyorum... Sevdiklerimizle birlikte çekilen görüntüler, fotoğraflar.... İkinci yaş günümüzde mum üfleme çalışmaları yapmıştık. Bu sene çok tan hazrı. Sadece o günü bekliyor. Aslında çocuklar bu yaş gününü çok seviyor ve bence iple çekiyor bizlere düşende görevlerimizi en iyi şekilde yapmak ve o anı karelemek olacak... 31 Ağustos pazar günü D.günü kutlamamız var...
şimdiden iyiki doğdun meleğim.. İyi ki varsın ve iyiki bana anne olma duygusunu tattırdın. Seni çok sevoruzz...

3 yorum:

Adsız dedi ki...

Doğum günü kutlu olsun oğluşunuzun :)) Nice nice doğum günleri olsun.Tabiki sevdikleri ile birlikte.

pelince dedi ki...

Arda paşa doğum günün kutlu olsun....

ayseyaman dedi ki...

Dilerim gönlünüzce bir doğum günü geçirmişsinizdir ve herşey yolundadır. Uzun zamandır güncellenmemiş sayfanız umarım sorun yoktur.
Oğlunuzun geçmiş doğum günü kutlu olsun.
NOT: Canim Pastakoliklere toplu email göndermeye başladım ama sizin emaili bir türlü bulamıyorum, eğer musait olunca bana email atarsan sana da toplu emailleri yönlendirmek isterim.
Sevgilerimle

LinkWithin