22 Mayıs 2008 Perşembe

Bir dogum günü İki Pasta ve hediyeee...

Şimdilik eskilerle idare edicez napalım :)
Oğlum 08.09.2005 doğumlu... İlk yaş günü pastasını hazır almıştık.. Ozamanlar evd epasta yapmıyordum. 2inci yaş günü için 2 tane çok hoşuna gidecek pastalar yaptım... Çokta beğendi.. Gerçi şimdiki aklı olsa Mq Queen li pasta olsun diye tuttururdu ki 3üncü yaş günü pastası mq li olacak allah izin veririse...

Pastanın içeirkleri diğer pastalarımla aynı... Sadece franbuaz ekleidm içine...
İçeirklerinin fotosu maalesef yok ama görüntüler yeterde artar bile...
Buyrun :)
Gelen misafirlerimiz içinde ufacık ama okadarda değerli bir hediye hazırladım...

Resimlerini kendim hazırladım resim kağıdına bastırdım... Şeker, tül , kurdela ve nazar boncuğuyla süslemeyi bitirdim.. Çok anlanlı bir hediye oldu diyebilirim...

1 yorum:

pelince dedi ki...

Bu hediyelikler süper..Ellerine sağlık..

LinkWithin