15 Aralık 2010 Çarşamba

Mavi Güllü - Söz Pastası

kalpli nişan pastası
Sevgili Selcan hanım ve Davut bey' in Söz yüzüklerinin takılacağı o özel gün için hazırlamamı istediği Mavi güllerden oluşan Söz Pastası...

kalpli güllü söz pastası

Daha önce Feyza Hanım için hazırlamış olduğum Nişan pastasını, görmüş, tatmış ve çok beğenmiş...

Bir kaç değişiklik yaparak, sunum olarak farklı bir kaç ekleme yaptık Söz pastamıza... Çiftlerimizin karakterlerine yer verdiğimiz pastada, söz tarihi ve söz yüzüklerinide ekleyerek mavi güllerle tamamladık pastamızı... Özellikle mavi olan güllerimizin hikayeside çok özel.. O özel günde erkek tarafının sözün kesileceği eve giderken götürülen Mavi Güllere yer verdik...
Selcan hanım Almanya' da yaşıyor esasında, söz yüzükleri ise halasının evinde İZMİT' te takılacağı için Pastamız istanbul' dan İzmit' e Davut bey ve ailesi tarafındna götürüldü... Yolculuk esnasında Hiç sorun yaşanmaması ayrıca mutlu etti bana...
kalpli söz pastası

Bu özel anınıza eşlik ettiğim için ve sizi memnun bıraktığım için ayrıca mutluluk duyuyorum.
Dilerim ki mutluluğunuz daim olur, Bu önemli gün ile attığınız ilk adım da mutluluklar diliyorum Selcan & Davut çiftine....
Sevgilerimle....
www.pastaperisi.net
pasta.perisi@hotmail.com
0536 7319132

2 yorum:

Esra Çiçekçi Demirtaş dedi ki...

ellerine sağlk çok guzel gorunuyo pasta.opuyorum
sevgılerımle

Pasta Perisi dedi ki...

Esracım çok teşekkür ederim... Bende öptüm :)

Sevgileirmle
Serap

LinkWithin