16 Aralık 2010 Perşembe

Gül Buketi Cupcakeleri - Öğretmenler Günü Kurabiyeleri

cupcake gül buket
Öğretmenler Günü geçeli haftalar olmasına rağmen ben ancak eklenmeyi bekleyen fotoğraflara yer verebiliyorum...

cupcake gül buketi
Kızkardeşim anasınıfı öğretmeni olduğundan bu sene Çiçek yaptırmaktan çok gerçek çiçek buketinden oluşan Cupcake Gül buketi ile bu özel gününü kutlamak istedim...

öğretmenler günü hediye sepeti
Oğlum Arda' nın öğretmeni Seviley öğretmen için hazırlamış olduğum Öğretmenler günü kurabiyeleri..

öğretmenler günü kurabiye
Arda' nın doğum gününde hazırlamış olduğum Oyuncak Hikayesi Pastası ve Resimli Kurabiyeleri hayranlıkla izleyen hatta yemeye kıyamayan Öğretmenimiz Sevilay hanım için veliler arasında aldığımız özel hediyenin yanında kurabiyelerede yer vermek istedim...

öğretmenler günü kurabiye1
Kırmızı Gül Buketimizin başına gelmeyen kalmadı :( Oğlumun daha önceden gittiği kreşteki öğretmenleri için hazırlamıştım bu Kırmızı Güllü Cupcake buketini, fakat talihsiz bir olay geldi başımzıa bu sebepten sadece resimdne ibaret :(...

cupcake çiçek buketi
Önce canım kardeşim Sevgi' nin, Sevilay öğretmenimiz,Gökçe, Göksen ve Songül öğretmenimizin öğretmenler gününü kutlarım.....

www.pastaperisi.net
pasta.perisi@hotmail.com
0536 7319132

Hiç yorum yok:

LinkWithin