18 Mart 2010 Perşembe

Winx Flora Pastası2


Önceki postlarımdan birinde mavilerden , pembelere geçiş yapmak istiyorum dedim ve öylede oldu :)) Bu hafta bahara duyduğumuz özlemle birlikte pembe, sarı, lila, eflatun vs. tonlarını kullandım bahar gelmedi hala ama benim mutfağımda bahar esintileri yaşandı bu hafta :)....

Daha Önce Cenk paşamıza Caillou Pastası Hazırlamıştım... Ablası Lal ve Cenk arasında yaklaşık 1 ay kadar var... Lal kreşte arkadaşlarıyla birlikte yeni yaşına Winx Flora Pastası eşliğinde girdi... Pastadan hemen önce figürü önce sevmiştir sonra hemen yemiştir :) Biliyorum çünkü çok kez şahit oldum :)
Lal ve oğlum arasında yaklaşık 6 ay var Lal arda' dan büyük :) Bir araya geldiklerinde çok güzel vakit geçiriyorlar tabi ayrılmalarıda bir okadar zor oluyor... Biz Lal' imizin yeni yaşında yanında istemeden bulunamadık.Üzücü bir olayın hemen ertesi günüydü... Eşim dedesini kaybetti Nur içinde yat dedemiz....

Lal' e sevdikleriyle birlikte sağlıklı, mutlu seneler diliyorum... İyi ki Doğdun Lal....

Hiç yorum yok:

LinkWithin