11 Mart 2010 Perşembe

şimşek mcqueen pastası10




Sıklıkla yaptığım Şimşek mc queen pastası ile yine karşınızdayım...
Erkek çocuklarınız vazgeçemediği Şimşek mc ve arkadaşları her daim ilk tercihleri oluyor... Bende alışılmışın ilerisine gidemiyorum tabiki :) Sıkılmadım sıkılmayacağımda gözü kapalı tasarlıyorum figürleri arada oğluşuma sesleniyorum Anneciğim bak bakalım olmuşmu ? diyorum.. Hımmm benim güçlü annem, becerikli annem , kaslarına bakayım :))) haha alem bu çocuklar yaa meleğim benim. Tabi ki beğeniyor annesinin tasarımlarını özellikle araba figürlü pastalar favorisi :)



Arkadaşlarına ikram edilmek üzere hazırlanan kurabiyeler...

Kreşten arda' nın değişiyle küçük grubun Paşası anıl için bu pasta... Ufacık ama bir okadarda kocaman benim gözümde anıl... Her işini kendi hallediyor gözlemlerim doğrultusunda... Maşallah diyorum Anıla.. hemde kocamanından...
Sağlıklı güzel seneler diliyorum Anıl' a sevdikleriyle birlikte.....

Pastamızın içerigi kakaolu pandispanya, çikolatalaı, vanilyalı krema. Muz, damla çikolata ve bol çikolata kaplı fıstıktan oluşuyor.....



Hiç yorum yok:

LinkWithin