3 Mart 2009 Salı

Balık Adam Pastası.... balıklar :)


29 Şubatta Dünyaya gelmek çok kötü bir şey olsa gerek yaaww :) Bir gn daha sabretse ne olurdu sanki yada bir gün önceden doğsaymış... Kıyamam yaa. Benim goncam 29 şubat dogumlu. 4 senede bir şubat ayı 29 çekiyor :) Allahtan kimlikte 1 mart yazıyorda bu konuda rahatız.. Ama gel gelelim ki goncam kimlige pek uymaz :) ya 28 sinde bugun dogum günüm der dolabı kurcalamaya başlar pasta nerde hesabı :) 1 martı hiç bir zaman beklemez. Neyse ki bu sene 28 şubattakutlamış olduk ama 1 marttada bekledi paşa :)
Güzel bri süpriz yaparak balık burcu olan goncamın balık hobisinden dolayı ki dalgıöçlıkta yapar bahar ve yaz ayında. bu sebepten seçtiğimiz pastanın görünümü bu oldu. Deger verdiğimiz dostlarımızla birlikte güzel bir gece geçirdik... Gerçi arda bey babası eve gelir gelmez
-Babacım sen biliyormusun ? Biz sana balık adamlı pasta yaptık...
bakmak istermisin çok güzel oldu :))))

Nice uzun senelere goncam... Seni çok seviyoruz. İyi ki varsın...

6 yorum:

Adsız dedi ki...

merhabalar arkadaşım sevgili goncaya nice mutlu yıllar dilerim pastası harika imiş gercekten ellerinize saglık

Adsız dedi ki...

arkadaşım profilinizi incelediğimde istanbulda oldugunuzu gördüm izninizle bir duyuru yayınlamak isterim sizde bu yoruma onay verir ve hatta bu buluşmada bizlerle beraber olursanız cok dahada mutlu olurum umarım gelirsin ,sevgilerimle sevil
//////
Bu bir duyurudur :eger daha önce yolladıysam kusura bakma arkadaşım ne kadar cok duyurulursa o kadar cok katılım olacaktır şimdiden bu duyurumu yayınladıgın için tşk ederim

MERHABALAR CANIM ;ARTIK GELENEKSEL HALE GETİRMEYİ PLANLADIĞIMIZ İSTANBUL BULUŞMALARININ 4 .SÜNÜ GERCEKLESTİRECEGİZ DUYDUK DUYMADIK DEMEYİN 7 MART 2009 SAAT 14:30 DA İ ÜSKÜDARDA YÖRE ALIŞVERİŞ MERKEZİ (ADRES:Ahmediye Meydanı (Katlı Otopark Yanı) Üsküdar / İstanbul )‘DA BULUŞACAGIZ SENİDE ARAMIZDA GÖRMEKTEN MUTLULUK DUYARIM .DAVET ETMEYİ UNUTTUGUM YADA YETİŞEMEDİM TÜM İSTANBULDAKİ SİTE SAHİBİ DOSTLARIM HEPİNİZİ BEKLİYORUM GELMEK İSTERSENİZ EGER YORUM KISMINA TELEFON VE İSİMLERİNİZİ BIRAKMANIZ YETERLİ OLACAKTIR İSTERSENİZ MSN ADRESLERİNİZİDE YAZABİLİRSİNİZ. YORUMLARIM ONAYLIDIR VE KESİNLİKLE YAYINLANMAYACAKTIR. LÜTFEN BANA OLUMLU YADA OLUMSUZ YORUM BIRAKINIZ
SEVGİLER BİRDEMLİKSOHBET SEVİL http://birdemliksohbet.com

Esra (Acemi Şef- Dikiş Keyfi) dedi ki...

Canım allahtan 29 şubatta doğmamış :)
Pasta çok güzel olmuş, goncanın da doğum gününü kutlarım.
Sevgiler,
Esra

Pasta Perisi dedi ki...

sevilcim tyeşekkür ederim... davetin içinde çok teşekkür ediyorum. yorumu bloguna bıraktım...

esracım sağol canım... dediğin gibi ama allah' tan 1 mart olarak geçiyor ama 28 çekince mecburen 28inde kutlama yapıyoruz :)

mutfaktakizaman dedi ki...

merhaba ziyaretin icin tesekkur ederim yine beklerim canim.Ayrica pasta super seker hamuru suslemelerine bayiliyorum fakat burda ben bulamiyorum:(ellerine saglik nice mutlu yillara...gorusmek uzere

Bir Dilim Düş dedi ki...

Çok sevimli bir pasta olmuş canım ellerine sağlık :)))

Sevgiler,
Evren

LinkWithin