23 Şubat 2011 Çarşamba

İlk adım- Diş Kurabiyeleri

Diş - ilk adım kurabiyesi
Bu haftanın vermiş olduğu yoğunlukla beklemede olan görselleri vakit buldukça paylaşmaya çalışacağım.. Özellikle sevgiller günü çalışmaları ve Doğum günü pastaları görselleri bir sonraki postlarda yer vermeye çalışacağımm...


Diş - ilk adım kurabiyesi
Nihal hanımın Oğlu Güney için hazırlamış olduğum Diş buğdayı kurabiyeleri ve ilk adım kurabiyeleri geçen haftalarda ahzırladığım kurabiyelerden biri...


Diş - ilk adım kurabiyesi
Güneyin diş buğdayı partisi ve ilk adım partisi aynı anda kutlanıldığı için kurabiye setimizde her iki modelede yer vermemi istedi Nihal hanım...

Diş - ilk adım kurabiyesi
Güney' e burdan kocaman bir maşallah diyorum... Dilerimli hiç bir engel önüne çıkma zhayatı boyunca, güzel, inci gibi dişlerinin olması dileğiyle...


Hiç yorum yok:

LinkWithin