14 Ağustos 2010 Cumartesi

Film Şeritli Pasta, Tasarım kurabiyeler


Sevgili Nesrin hanımın eşi için hazırlamamı istediği Tasarım kurabiyeler (resimli kurabiye, aşk kurabiyeleri) Film şeritli pasta....

Tatile çıkacağım gün elimden geldiğince son güne sıkıştırmak zorunda kaldığım pastaların arasında yer alıyor Nesrin hanımın eşinim pastası... Geçen hafta yeptığım pastaların hemen hemen hepsi bir - iki gün öncesinden teslim edildi... İstenilen tarihlerde burda olamayacağım için gideceğim gün tüm pastaları hazırladım ve teslimatımı yaptım... O yorgunlukla dahada ii geldi tatilim :))

Nesrin hanım daha önce sıkça çalıştığım ve herkes tarafından çook beğenilen ve benzerleri çalışılan Film şeritli pastamı çok beğenmiş ve eşinin doğum günü için istemişti....

Bu defa dahada özel olmasından yanaydı sağolsun Nesrin hanımda bana katıldı... Beyaz , kırmıız ve siyah uyumuna bayılıyorum... Çok yakışıyorlar birbirlerine...Pasta üzerinde Nesrin hanımın seçmiş olduğu resimleri şerit içerisine aldım, pasta çevresine çerçeve ieçrisine aldığım resimleri ekledim... Klaplerinde birleşimiyle ortaya bana göre çok özel bir pasta çıktı... Nesrin hanımın eşi için yazdırmış olduğu notun yanınd asönük kaldı ama olsun :)

Hakan beye nice sağlıklı seneler diler, Hep aşk dolu, sevgi solu nice seneler dilerim....Mutluluğunuz bir ömür boyu sürmesi dileğiyle...

Hiç yorum yok:

LinkWithin