23 Haziran 2010 Çarşamba

Işılay' ın Caillou Pastası


Minik ışılay... Öyle tatlı ki, öyle güzel ki...
Işılay ' ın aslında doğum günü kutlmasına daha vakit olmaına rağmen bazı sağlık durumlarından dolayı erken kutlmak istemişler... Günler öncesinden konuştuğumuzda Annesi Işılay' ın tedavi için hastaneye yatacağını söylediğinde içim cız etti.. Çocuklar hiç hast aolmasın, hep sağlıklı , hep mutlu olsunlar... Hep.... Çokmu şey istiyoruz acaba?
O gün çok geç saatte netleştik Işılay' ın babasıyla sabah erken saatte teslimat olacaktı gözüm kapalı kabul ettim... Bir çocuk mutlu olmuş benim yoğunluğumun lafımı olur... Öyle mutlu oldum ki kendi ellerimle teslim ettim pastasını Işılay' ın beni kapıda karşıladı Üzerinde caillou' lu Tişört... Başladık sohbete öyle tatlı bir dili var ki kıyamam ben sana... İyi olacaksın inşşallah dualarım seninle Minik Işılay.... İyi ki doğdun...

Hiç yorum yok:

LinkWithin