15 Şubat 2010 Pazartesi

Caillou Pastası


Bu arada özel günlerinize davetiye tasarımları hazırlanır.. Bilginize efendim...

Bu hafta tamamen farklı tasarımlar çalıştım... Özellikle çalıştığım tonlar hep mavi, yeşil, turuncu oldu... Erkek çocuklarına çalıştım bu haftaa :))) Pembişler görmek istyiorum önümüzdeki haftalarda ona göre.... :)
Caillou , kız kardeşi ve kediciğin de bulunduğu figürleri çalışmak gerçekten çok zevkliydi benim için . özellikle oğluşumun seyretmiş olduğu çizgi film karakterlerinin arasında yer alamsıda dez avantajım oldu... Bu arada oğluşumun sevdiği çizgi filmlerin karakterlerini hazırladığım pastalar teslim etmekte çok zorlanıyorum... Oğluş resmen pastaları sahipleniyor ve her geçen gün listemize bi ryenisi ekleniyor.. Doğum günümüze çok olmasına nazaran liste şimdiden kabardı acaba seçimi hangisindne yana olcak :)))

Gelelim pasta sahibineee... Cenk paşamızaa... Paşamız 1 yaşına girdii. Kocaman delikanlı oldu maşallah. Doğuşuna ilk hallerine şahit olamadık belki, kucağımıza aldığımızda çokta ufak sayılmazdı ama doğduğu günün ilk senesinde serap teyzesine kısmet oldu pasta ve kurabiyelerini hazırlamak.... O BİR TONTİŞ, O KOCA ADAM, KOŞARAK YÜRÜMEYİ SEVEN, MÜZİK DUYDUĞUNDA YERİNDE DURAMAYAN , ANNESİNİN, BABASININ, ABLASININ BİR TANESİ.... O CEK PAŞAA....Sağlıklı, uzun bir okadar mutlu seneler diliyorum biz ve ailenle birlikte.. İyi ki doğmuşsun Cenk paşa...

DOĞUM GÜNÜN KUTLU OLSUN....

Hiç yorum yok:

LinkWithin