4 Haziran 2009 Perşembe

Yeni bir yola çıktım.... Kırmızı - Sarı pasta ve Pastaya eşlik eden cupcakeler


Dekoratif Pasta , Kurabiye ve Cupcakelerin siparişlerini ByPastacı Serap sitemden almaya başladım.... Sitemin tasarımı bu blogumla hemen hemen aynı. Değişiklik yapmaya fırsatım olmadı .... Hayırlısı diyorum ve yazıma devam ediyorum....

Evettt bu pastada Kardeşim Sevgiye ait :) Yok ya ben bu hafta gerşekten pasta yapmaya doydum :) yemeye değilde :)
Pastayı tasarlarken sevgi' ye özel tasarlama imkanım maalesef olmamıştı... Arkadaşıyla aynı gündü doğum günü ve bende ikisinede sürpriz olması için tasarımı ona göre düşündüm... Arkadaşı galatasaraylıydı pasta renklerini ve cupcakeleri ona göre tasarladım...
.
esasında pastanın hemen üzerinde tellere takılmış kalplaer olacaktı ama biz bu pastayı doğum günü kutlaması ertelendiği için evde kesip yediğimiz için :) tamamen tasarımı tamamlayamamıştım....

Pasta ve cupcakeleri doğum günü sahipleri maalesef yiyemedi :)

Hiç yorum yok:

LinkWithin