24 Ekim 2009 Cumartesi

Siyah - Beyaz (Çiçekli Pasta) Benim pastamm :)))


Nerden başlasamkiii :))) Çarşamba günü iki tane siparişim vardı birid ebu pastaydı. Bizimkiler arikişleirm eşim günler öncesinden bu pastanın siparişini bana netten vermişlerdi. Hiçte gelmiyor ki aklıma bana olabileceği. O gece için aslında başka planlarımız vardı... O gün çok yoğundum kendimede pasta yapabilirmiyim diye düşünmeden edemedim ama yapamazdım da çok yoğundum :)

Pastanın teslimat saati gelmiştide geçiyordu. Teslimat için çıktık yola önce eve uğricaz sonra pastayı götürücez.. Eve geldiğimde öyle şaşkındımki İyi ki doğdun Serap :)))))))))) diyen mutlu bakışlı bir kaç çift göz.. Bense halen şokta yaaaa pastayı yetiştirmem lazımm.... Diyip duruyorum. İçeriye bir girdim masa donatılmış, pastamın mumlaru yanıyor... Pastaaa nee aaa bunu ben yapmıştım :)))) Benim içinmiydi, kendi pastamı benmi yaptım :))) Şok oldum ve o şoktan uzun bir sürede çıkamadım :)) Öncelikle arkadaşlarıma eşime kocaman teşlekkürler... İlkler herzaman güzeldir yaa. Bu bana yapılan ilk doğum günü sürprizi oldu. Devamınıda isterim yaniii :))) Seviyorum sizleri hemde çookk.....

Esasında Ahucum yeni bir msn adresi alıyor siparişi bana ordan bir güzel veriyor.. Evlilik yıl dönümü için :) Siyah beyaz olacak.. Hani kırmızısı bunun aşk pastası olması gerekmezmi :))) Tasılda aklıma gelemdiii..... Yeni çiftlere jestim olsun dedim güzel kurabiyeler hazıradım onuda afiyetle yedilerr:)))


Hiç yorum yok:

LinkWithin